خاطرات استودیو عکاسی

روز تلخ

1392/3/8 21:12
2,323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز یه اتفاق غیر قابل پیش بینی توی دفتر ما افتاد که هم من و هم همکارانم رو ، هم دلگیر کرد هم یه فکر فروبرد .

حالا داستان چی بود . امروز یه نی نی  مشتری مابود که به علت مشکلات در روده بزرگ نمی تونست توی پوشکش دستشویی کنه . خوب برای حل این مشکل دکترا شکمشو سوراخ کرده بودن و قسمتی از رودش بیرون بود ، البته قرار بود به زودی عمل بشه و حالش خوب خوب بشه ولی فعلن باید اینجوری می بود ،

نکته قابل توجه این بود که این نی نی اینقدر خانم بود که شما بگید صدا از دیوار در میومد از اون  نه. به هر حال اومد ورفت ولی از ظهر داشتم به این موضوع فکر می کردم که پدر و مادرا برای اینکه ما بزرگ بشیم چی کار میکنن ولی ما بعضی وقتا ..........

خوب می خوام سعی کنم از دفعه آینده عکسایی ازز نی نی هایی که هر روز میان پیشمونم تو وبلاگ بزارم.

نمی دونم اصلاچه کسی این وبلاگو میخونه ولی اگه خوند وبا این کار موافق بود لطفا نظرشو بگه .

راستی سایت ما رو میتونید ببینید www.flickphotoart.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مهدیه
11 خرداد 92 22:49
سلام .ایشالا که همه نی نی ها سلامت باشن و این نی نی هم سلامتیشو بدست بیاره. باید هر روز خدا رو هزاران بار شاکر بود برای تک تک چیزایی که بهمون داده. من از وبلاگتون دیدن کردم. امیدوارم که همواره موفق باشید.
مامان ثنا
12 خرداد 92 1:13
با سلام و خسته نباشید خدمت شما.من چند ماه پیش از سایت شما دیدن کردم و به نظرم نسبت به آتلیه های دیگه عکس های زیباتر و متفاوت تری می اندازید.موفق باشید.
صلا
31 تیر 92 7:14
عالی بود
مامی آینده
12 مهر 92 2:12
سلام ب همه دوستان عزیز و زحمت کش.منم از وبلاگتون دیدن کردم.واقعا لذت بردم.من فعلا مامان نشدم .از همه عزیزانی ک نظر منو میخونن میخوام اول برای همه نینی هایی ک از نظر سلامتی مشکل دارن دعا کنن ک زودتر خوب شن بعدش دعا کنن ک خدا 1 نینی سالم هم ب من بده. با آرزوی سلامتی نی نی ها و موفقیت فیلیکی ها. راستی 1 روزی با نی نیم میام پیشتون