خاطرات استودیو عکاسی

اولین روز وبلاگ نویسی

1392/3/6 20:56
1,722 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز اولین روزی هست که می خواهم وبلاگ نویسی رو شروع کنم .

دوست دارم سعی کنم اتفاقاتی که هر روز در استودیو می افتد را باز نویسی کنم ، هم برای خاطرات خودم و هم اگر کسی دوست داشت بخواند واگر توانست استفاده کند.

قبل از هر کاری اول خودم رو معرفی میکنم . من محمد حسین پارسا هستم فارغ التحصیل رشته گرافیک ، سال 1382 باکمک خانم سمیه ایمانی استودیو فیلیک رو تاسیس کردیم . خوب اوایل شروع هر کاری سخته ولی ما از پسش بر اومدیم . تقریبا 10 سال از اون موقع میگزره و ما توانستیم با یاری خدا کارمون رو ادامه بدیم .

الان تقریبا 5 ساله داریم کار نوزاد میکنیم و سه ساله که با مجله نی نی + همکاری میکنیم .

حالا میخواهم در این وبلاگ سعی کنم اتفاقاتی رو که در هر روز در استودیو می افتد رو (منظورم شرایط نوزادان ، کارهایی رو که انجام میدن ، کارهاییی که خودمون انجام میدیم و .... ) با شما به اشتراک بگزارم

میتوانید برای آشنایی بیشتر با ما به سایت www.flickphotoart.com هم مراجعه کنید.

محمد حسین پارسا 6/ 3 / 1392

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)